Landelijke actie

134.000x Margriet en Libelle aan ouderen geschonken

Hoe kun je in zo’n tijd van gedwongen thuis zijn als bedrijf helpen? De tijdschriften Margriet en Libelle, KBO-PCOB, Greetz en PostNL vonden elkaar om 134.000 ouderen een tijdschrift te sturen met een kaartje om hen een hart onder de riem te steken.

De eerste tijdschriften zijn al op de deurmat gevallen. “Met al het verontrustende nieuws in de krant en op televisie, is het ook zo fijn om juist even ergens anders aan te denken. Om te genieten van een tijdschrift vol mooie verhalen”, schrijft Margriet.

Cadeautje

Om dit voor elkaar te krijgen, zijn er 134.000 extra exemplaren van het huidige nummer van Libelle en Margriet door uitgever Sanoma bijgedrukt. Bij ieder tijdschrift zit een kaartje, gemaakt door Greetz, om de ouderen een hart onder de riem te steken. Verzending verzorgt PostNL. Ontvangers zijn (vrouwelijke) leden van KBO-PCOB.

Nationale Coalitie tegen Eenzaamheid

KBO-PCOB, Margriet en PostNL zijn deelnemer aan de Nationale Coalitie tegen eenzaamheid.